Киевский международный фестиваль рекламы
/ Правила / Загальні правила

Загальні положення
 
Київський Міжнародний Фестиваль реклами відкритий для рекламних агентств, рекламнодавців та клієнтів, дизайн-студій, медійних агентств, компаній, залучених у створення та виробництво маркетингових комунікацій наступних країн:    Азербайджан, Арменія, Білорусь, Грузія, Естонія, Казахстан, Киргизстан, Латвія, Литва, Молдова, Росія, Таджикістан, Туркменістан, Узбекістан, Україна.
 
У Фестивалі можуть брати участь як професійні творчі працівники – персонально (індивідуально), так і юридичні особи – агентства, видавництва, інші виробники реклами та рекламодавці.

Цілями та задачами Фестивалю є:
  • популяризація творчих досягнень вітчизняної та світової реклами
  • підвищення професійного рівня реклами та просування на рекламному ринку найбільш талановитих авторів
  • відбір кращих творчих робіт у всіх конкурсних категоріях
  • підвищення престижу реклами як самостійного виду творчої діяльності, підтримка та розвиток творчих починань в національній рекламі
  • розвиток рекламної культури споживачів
Участь у Фестивалі можлива в різних формах:
  • акредитація представників на всі події Фестивалю та участь робіт в конкурсній програмі
  • тільки акредитація представників без участі конкурсних робіт
  • участь конкурсних робіт без акредитації представників
Вартість участі в залежності від обраної форми наведені у відповідному розділі.
 
До участі у конкурсній програмі Фестивалю допускаються роботи, які були розміщені в ЗМІ, брали участь в рекламних кампаніях або реалізовані в іншій формі (прийняті клієнтом) в період з січня 2005 року по квітень 2006 року включно, крім робіт, які вже брали участь у Київському Міжнародному Фестивалі реклами.
 
Виняток становлять  роботи, які подаються на конкурс Альтернативної реклами, а також конкурс Бонусної програми.
 
Реєстрація заявок на участь в конкурсах та на Фестивальну акредитацію, а також завантаження електронних версій робіт відбувається безпосередньо на офіційному сайті КМФР.
 
Для участі у Фестивалі необхідно заповнити загальну реєстраційну форму, додавши до неї заявки на конкурси. Всі заявки обов’язкові до заповнення англійською мовою, передбачені також український або російський варіант заповнення заявок.
 
Увага! Всі роботи повинні додатково мати переклад текстів на англійську мову.
 
Оплата участі у Фестивалі відбувається на розрахунковий рахунок організатора Фестивалю (або його офіційного представника) на основі виставлених рахунків. Докладніше про порядок оплати участі у Фестивалі див. відповідний розділ.
 
Роботи без заявок, реєстраційної форми та оплати до участі у конкурсі не допускаються.
 
Строк реєстрації заявок, надання робіт – з 1 лютого по 22 квітня 2006 року.

Строк оплати до 15 травня 2006 року. 
 
Пересилка (доставка) робіт на адресу Оргкомітету відбувається за рахунок відправника.
 
Адреса Оргкомітету:
Україна, 01004, Київ, вул. Червоноармійська, 18, кв.7 (код 247)
Київський Міжнародний Фестиваль реклами.
 
Отримувач*: Андрос Тетяна Олександрівна (*при відправленні кореспонденції та конкурсних матеріалів за допомогою кур’єрської доставки слід обов’язково вказувати в якості отримувача приватну особу - Тетяну Андрос).
Про факт відправлення робіт необхідно повідомити на e-mail: festival@adcoalition.org.ua
 
Конкурсні роботи, які дійшли в Оргкомітет Фестивалю, не повертаються.
 
Роботи можуть бути використані організаторами Фестивалю з метою популяризації Фестивалю.
 
Учасник Фестивалю гарантує дотримання авторських прав (легальне використання музики, фото, текстів і т.п.) в присланих на конкурси роботах, та зобов’язується вирішувати всі можливі спірні питання з цього приводу самостійно.
 
Переможці та призери Фестивалю мають право використовувати призи та дипломи для реклами та популяризації особистої творчості.
 
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
ЯКІСТЬ ПОНАД УСЕ!
Головні
медіа партнери
 
World Web Studio